مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-12سياسي

نماز جمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است، خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه نور با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی را به ما تحمیل کرد و اعتقادات و باورهای جوانان ما در معرض تهدید هستند، اظهار داشت: میعادگاه های نمازجمعه که در دوران دفاع مقدس پایگاه اعزام رزمندگان به جبهه ها و پشتیبانی از جنگ و بصیرت افزایی ملت بود امروز هم امامان جمعه توفیق هدایت فرهنگی و جهاد تبیین را از پایگاه های نمازجمعه دارند.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس افزود: تبیین دفاع مقدس، عزت رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی در خطبه های نمازجمعه مد نظر است چرا که امنیت و اقتدار امروز را مرهون مجاهدت های رزمندگان است.

سرهنگ پاسدار سلامی خواستار حمایت مسئولان شهرستان نور از تدوین و چاپ کتاب نقش این شهرستان در انقلاب و دفاع مقدس شد و عنوان کرد: این کتاب حماسه ها و مجاهدت های مردم شهرستان نور را به آیندگان منتقل می کند و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در عرصه جنگ ترکیبی در سایه وحدت و همدلی قدم های بزرگی را در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است

نماز جمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است