مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-27سياسي

بازاریان ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند


مراسم تجلیل از بازاریان ایثارگر و جانباز در استان بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج اصناف در بوشهر اظهار داشت: استان های ساحلی از جمله بوشهر باید با همه کشورهای همجوار تعامل و همکاری اقتصادی داشته باشد.

سردار علی رزمجو بیان کرد: استان ساحلی بوشهر با تمام کشورها که می تواند در ارتقا و ترقی اقتصاد، معیشت و بازار و تأمین مایحتاج روزانه مردم نقش آفرینی کند باید تعامل و همکاری همه جانبه داشته باشد.

وی محدودیت های بخشنامه ای در فعالیت اقتصادی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این محدودیت های بخشنامه ای بر اساس گزارش های مغایر با واقعیت های استان بوشهر تدوین، ابلاغ و اعمال می شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر قابلیت اصناف و بنادر استان بوشهر را مهم دانست و بیان کرد: می توان به بهترین وجه با استفاده از این ظرفیت های بندری، گمرکی و بازاریان و بازرگانان خدمات لازم را به جامعه ارائه کرد.

وی نقش سازنده اصناف در عرصه اجتماعی، سازندگی، اقتصادی و فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بازاریان و اصناف در چرخه های مهم اقتصادی می توانند امیدآفرینی و در استراتژی جمهوری اسلامی نقش به سزایی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریان ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند

بازاریان ایثارگر استان بوشهر تجلیل شدند