مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-10سياسي

تفسیر خاص شهید حسین خرازی از عاشورا


آمدند و از امام حسین(ع) خواستند بیعت بگیرند و امام حسین(ع) فریادی زدند که اگر کسی مثل یزید بر یک جامعه ای حکومت بکند فاتحه اسلام را دیگر باید خواند.

- آمدند و از امام حسین(ع) خواستند بیعت بگیرند و امام حسین(ع) فریادی زدند که اگر کسی مثل یزید بر یک جامعه ای حکومت بکند فاتحه اسلام را دیگر باید خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت ایام سوگواری اربعین صوتی از سردار شهید حاج حسین خرازی منتشر کرده است.

شهید خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) در این سخنرانی شباهت جمهوری اسلامی با عاشورای حسینی پرداخته است.

در این صوت می شنویم: اگر خُب ما یک مقدار شتاب بیشتری، یک مقدار تحمل بیشتری، یک مقدار صبر بیشتری در خودمان به وجود نیاوریم می بینید که همان طور می شود که آمدند و از امام حسین(ع) خواستند بیعت بگیرند و امام حسین(ع) فریادی زدند که اگر کسی مثل یزید بر یک جامعه ای حکومت بکند فاتحه اسلام را دیگر باید خواند.

الآنه همین صحبت با تطابق و شباهتی هم که جمهوری اسلامی با عاشورا و کربلای حسینی دارد خیلی نزدیک است و همان فریاد امام حسین(ع) الآن هم هست که فریادی هست که امام دارند که امام دقیقاً یک جمله ای را که به مانند جمله امام حسین(ع) هست وَعَلَی الاْسْلامِ الْسَّلامُ وَ اِذا قَدْ بُلِیَتِ الاُمَّهُ بِراعٍ مِثْلَ یَزیدَ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر خاص شهید حسین خرازی از عاشورا

تفسیر خاص شهید حسین خرازی از عاشورا