مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-24اجتماعي

مدارس باید دانش آموز محور باشند


مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد گفت: مدارس ما باید دانش آموز محور باشند و شورای دانش آموزی بهترین ظرفیت در این زمینه است.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد گفت: مدارس ما باید دانش آموز محور باشند و شورای دانش آموزی بهترین ظرفیت در این زمینه است.

عبدالله بهاروند دوم شهریور ماه در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تمام مدیران به صورت هیات های اندیشه ورز با شعار حرکت جهادی، تربیت تمام صاحتی و عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: جایگاه اموزش و پرورش لرستان در زمینه ارتقاء نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از رتبه 32 به 26 صعود داشته است و کسب رتبه اول کنکور زبان و.

و.

به دست نیامده مگر با فعالیت های شبانه روزی همکاران ما در استان.

بهاروند بیان کرد: رسالت خود می دانیم که در زمینه اجرای چهار فریضه اقامه نماز، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبری برای احیای جایگاه معاونت پرورشی، مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران باید از بین نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص انتخاب شوند که برای تحقق این مهم بالا بردن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در کوتاه مدت، استفاده از ظرفیت سایر نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس باید دانش آموز محور باشند

مدارس باید دانش آموز محور باشند