مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-12اقتصادي

پهلوگیری کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک فروند کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

مجتبی قهرمانی صبح امروز (21 شهریورماه) اظهار کرد: با توجه به دستورات مهم و تخصصی ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم پیگیری و نظارت بر نحوه ورود، نگهداری و ترخیص کالا در بنادر و گمرکات و از باب نظارت بر حقوق عامه و در راستای تنظیم بازار داخلی و کاهش هزینه حضور کشتی ها در بنادر یا همان هزینه دموراژ، دستور ویژه قضایی برای پهلوگیری به موقع یک فروند کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم صادر شد.

وی در ادامه افزود: با پیگیری دستگاه قضایی و در نتیجه همکاری خوب اداره کل بنادر و دریانوردی استان، به منظور جلوگیری از معطلی طولانی مدت کشتی مذکور در لنگرگاه، تدابیر ویژه ای اتخاذ شد تا ضمن پهلوگیری، نسبت به ترخیص محموله آن جهت ارسال به کارخانجات صنایع آلومینیوم جنوب به سرعت اقدام شود.

قهرمانی در ادامه با بیان اینکه به منظور حمل یکسره این محموله بزرگ مواد اولیه تولید شمش آلومینیوم نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: جهت ترخیص فوری این مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس

پهلوگیری کشتی حامل 30 هزار تن پودر آلومینیوم در بندر شهید رجایی بندرعباس