مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-04اجتماعي

یک قلاده پلنگ در کوه «هوای» لامرد مشاهده شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: برای سومین بار طی سال جاری مشاهده پلنگ در منطقه کوه «هوای» لامرد فارس از سوی محیط بانان و مامواران حفاظت محیط زیست این شهرستان تایید شد.

- لامرد- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: برای سومین بار طی سال جاری مشاهده پلنگ در منطقه کوه هوای لامرد فارس از سوی محیط بانان و مامواران حفاظت محیط زیست این شهرستان تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمزه برومند فر ظهر دوشنبه از مشاهده یک قلاده پلنگ که به تازگی تصاویری از آن به دست آمده است خبر داد و افزود: این موضوع نشان می دهد قلمرویی وسیع در اختیار پلنگ قرار دارد.

به گفته حمزه برومند فر در پی نصب دوربین تله در نقاط مختلف منطقه کوه هوا چندین ماه پیش پلنگ مشاهده شده و در هفته گذشته نیز این دومین بار است که بار در نقطه ای دیگر در این زیستگاه بی نظیر شاهد ثبت تصویری زیبا از این گونه با ارزش هستیم.

برومند فر اظهار امیدواری کرد: با ثبت این گونه ارزشمند در این زیستگاه عالی شاهد ثبت گونه های دیگر و زاد آوری گونه باارزش پلنگ باشیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد ادامه داد: می طلبد در این خصوص برنامه های جدی و آموزش های بیشتری به جامعه محلی داده شود که در صورت مواجه شدن با این گونه چه عکس العملی داشته باشند و همچنین در صورت خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلاده پلنگ در کوه «هوای» لامرد مشاهده شد

یک قلاده پلنگ در کوه «هوای» لامرد مشاهده شد