مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-01حوادث

2 کویرنورد مفقود در بیارجمند نجات یافتند


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پیدا شدن افراد مفقود غیربومی در کویر غزازان این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علیرضا شایینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر مفقودی 2 نفر در کویر غزازان بخش بیارجمند شهرستان شاهرود، بلافاصله تیم های مشترک جست وجو برای یافتن مفقودشدگان شکل گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با عنایت به اینکه فرد تماس گیرنده گفته بود که کویرنوردان بدون هیچ گونه جیره غذایی و آب در کویر سرگردان شده اند و با گذشت زمان شرایط برای آنها سخت تر خواهد شد، تلاش های شبانه روزی با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی آغاز شد.

شایینی خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش و عزم جدی مأموران و با همکاری هلال احمر، 2 نفر مفقودشده در عمق 20 کیلومتری کویر غزازان حوالی یک دامداری متروکه با حال نامساعد پیدا و توسط کارکنان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این موفقیت پلیس خوشحالی وصف ناپذیر خانواده آن ها را به دنبال داشت و از عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند، از شهروندان خواست تا به دلیل گستردگی و شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کویرنورد مفقود در بیارجمند نجات یافتند

2 کویرنورد مفقود در بیارجمند نجات یافتند