مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:512023-08-25سياسي

خدمت رسانی 12 موکب اربعین ستاد عتبات غرب استان تهران در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام سیدحسین مروج مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد از سال 98 با فرمان مقام معظم رهبری و پیگیری سردار شهید سلیمانی تشکیل شد و در کشورهای عراق، سوریه و ایران فعال است و در عربستان در شهر مدینه نیز فعال خواهد شد.

  وی گفت: اعتقادات دینی شیعیان حد و مرز ندارد و حکومت و نظام نسبت به اهل بیت وظیفه دارند که این وظیفه به نحو احسن باید انجام شود.

    مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات غرب استان تهران با اشاره به مشارکت مردم در این ستاد افزود: در ستاد توسعه و بازسازی حرم ها به واسطه کمک های مردمی 250 طرح در دست ستاد عتبات قرار دارد و همه کمک ها داوطلبانه صورت می گیرد و ساخت وسازها توسط شرکت های ایرانی انجام می شود.

  حجت الاسلام مروج  با اشاره به گسترش صحن امیرالمومنین(ع) با ساخت صحن حضرت زهرا(ع)، صحن امام حسین(ع) و ساخت صحن حرم حضرت زینب(س) افزود: در سال 1401 ستاد عتبات غرب استان تهران راه اندازی شد که 5 شهرستان شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم و بهارستان را پوشش می دهد و از آن زمان تاکنون دفاتر نسیم شهر، گلستان، صفادشت، ملارد، قدس، شاهد شهر و فردوسیه راه اندازی شده و در پرند و رباط کریم پیگیر فعال شدن دفاتر آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 12 موکب اربعین ستاد عتبات غرب استان تهران در عراق

خدمت رسانی 12 موکب اربعین ستاد عتبات غرب استان تهران در عراق