مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-31اقتصادي

احداث 3000 واحد مسکونی در بندر ماهشهر با حمایت بانک رفاه کارگران


مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث 3000 واحد مسکونی ویژه اسکان کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: مشارکت بانک رفاه کارگران در نهضت ملی مسکن در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی است - مراسم آغاز احداث این واحدها با حضور دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بندر ماهشهر برگزار شد.

  مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم گفت: بانک رفاه با هدف ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در ساخت واحدهای مسکونی ویژه اسکان کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر مشارکت کرد.

  دکتر للـه گانی، افزود: بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیتهای اجتماعی اقدامات بزرگی انجام داده است و حمایت از تامین مسکن کارکنان پتروشیمی امیرکبیر نیز در همین راستا و هدیه ای از سوی این بانک به کارکنان این شرکت و مردم خونگرم بندر ماهشهر در هفته دولت است.

  وی تصریح کرد: استان خوزستان ظرفیتهای بسیار بزرگ اقتصادی دارد، اگرچه محرومیت ها و کاستی هایی نیز وجود دارد؛ بانک رفاه کارگران تلاش می کند به سهم خود در پروژه ها و طرح های اقتصادی این استان که باعث اشتغالزایی و رشد و رفاه بیشتر شهروندان می شود، مشارکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3000 واحد مسکونی در بندر ماهشهر با حمایت بانک رفاه کارگران

احداث 3000 واحد مسکونی در بندر ماهشهر با حمایت بانک رفاه کارگران