مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-22بين الملل

حضور فعال شرکت های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی «اربیل»


ششمین نمایشگاه بین المللی «آگرو پک» اربیل با مشارکت فعال 52 شرکت ایرانی در حوزه های صنایع غذایی و صنایع وابسته آن، چاپ و بسته بندی از تاریخ 28- 30 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی اربیل برگزار شد.

- حضور فعال شرکت های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی اربیل برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی آگرو پک اربیل با حضور شرکت های ایرانی ششمین نمایشگاه بین المللی آگرو پک اربیل با مشارکت فعال 52 شرکت ایرانی در حوزه های صنایع غذایی و صنایع وابسته آن، چاپ و بسته بندی از تاریخ 28- 30 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی اربیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سرکنسولگری ایران در اربیل، در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای ترکیه، هند، چین، سریلانکا، امارات، عربستان، ایتالیا، فرانسه، هلند و.

نیز حضور داشتند.

در روز دوم این نمایشگاه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل با مشارکت شرکت اوژن مجری پاویون ایران نشستی را با عنوان کنفرانس فرصت های تجاری ایران و اقلیم کردستان با حضور حدود 100 نفر از نمایندگان شرکت های ایرانی و تجار و تولیدکنندگان عراقی برگزار کرد.

این نشست با حضور نصرالله رشنودی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل، خانم بیگرد طالبانی، وزیر کشاورزی و منابع آبی، آقای امید خوشناو، استاندار اربیل و فعالان بخش خصوصی از اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال شرکت های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی «اربیل»

حضور فعال شرکت های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی «اربیل»