مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-13سياسي

گام دوم انقلاب، تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است، گفت: در این مهم آزادی، اخلاق، معنویّت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی امروز در یادواره 41 شهید ترور شهرستان رشت که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ با 2 جبهه حق و باطل روبرو هستیم و همواره جبهه حق در مسیر حق باید هزینه پرداخت می کرد که پرداخته است.

  وی با بیان اینکه امامان برای هدایت بشریت آمدند و در روایات آمده روزانه چندین پیامبر خدا در راه حق به شهادت می رسیدند، افزود: پیامبر اکرم (ص) نیز در مسیر جبهه حق بسیار اذیت شده و آزار دیدند، در برابر جریان استکبار، جبهه حق هزینه پرداخته و این سرنوشت تمام پیامبران و پیروان راه حق است.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز در مسیر حق شهدای زیادی را تقدیم کرده است، بیان کرد: انقلابی که در مسیر جبهه حق حرکت می کند تمام محاسبات غرب و بین الملل را برهم زده و جغرافیای تاریخ بشر را تغییر داده است.

  رمضانی با اشاره به توطئه های دشمنان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی همواره ما به دنبال پرداخت هزینه بودیم و برای تحقق انقلاب اسلامی، شهدای بزرگی را تقدیم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب، تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است

گام دوم انقلاب، تحقق نرم افزار تمدن اسلامی است