مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:102023-08-30اجتماعي

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

محمد خلیل عسکری گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی، و پس از استقبال خوب فرهنگیان استان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی اغاز کرد.

به نقل از اداره کل آموزش و پرورش فارس، عسکری گفت: این موکب که با همت خیرین و کمک های نقدی فرهنگیان استان فارس راه اندازی شده، اولین موکب فرهنگیان کشور مستقر در کربلای معلی مستقر است.

عسکری گفت:این موکب فعالیت خود را از پنج شهریورماه مقارن با نهم ماه صفر آغاز کرده و تا 16 شهریور ماه و یک روز بعد از مراسم بزرگ اربعین پذیرای فرهنگیان استان فارس است.

او گفت: این موکب درشبانه روز به سیصد تن از فرهنگیان استان فارس که قبلا در سامانه رزرو موکب نام نویسی کرده اند خدمات اسکان ارایه می کند.

عسکری گفت: ارائه برنامه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت ، زیارت عاشورا و مهدکودک حسینی از دیگر برنامه های این موکب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی