مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-02اقتصادي

قیمت خودروهای فرسوده مشخص شد


در پی اتفاقات اخیر پیرامون افزایش غیرواقعی قیمت خودروهای فرسوده، رییس انجمن صنفی مراکز اسقاط خوردوهای فرسوده قیمت واقعی خودروهای فرسوده را عددی مابین 35 تا 42 میلیون تومان (بسته به نوع و کیفیت خودرو) اعلام کرد.

- جی پلاس، پیرامون بحث های اخیر در رابطه با افزایش افسارگسیخته قیمت خودروهای فرسوده در سایت ها و آگهی های فروش اینترنتی، انجمن مراکز اسقاط خودروهای فرسوده نیز در این خصوص واکنش نشان داده و ضمن اعلام اینکه قیمت غیرواقعی خودروهای فرسوده، مورد تایید نیست، تاکید کرده است که مراکز اسقاط به هیچ وجه موافق افزایش افسارگسیخته قیمت خودروی فرسوده و گواهی اسقاط نیستند.

طبق اعلام انجمن مذکور، سید امیر احمدی - دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو - ضمن اشاره به اینکه تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو بایستی برای تهیه گواهی اسقاط به انجمن صنفی مراکز اسقاط مراجعه کنند، اظهار کرد: تولیدکنندگان و واردکنندگان می توانند برنامه تولید و واردات خود را به انجمن اعلام کرده تا انجمن ضمن برنامه ریزی برای تولید گواهی، نیاز آن ها را تامین کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه قیمت های غیر واقعی خودروهای فرسوده، مورد تایید نیست و عده ای سودجو قصد برهم زدن بازار را دارند، از دستگاه های نظارتی خواست به موضوع ایجاد بازار سیاه در خرید و فروش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودروهای فرسوده مشخص شد

قیمت خودروهای فرسوده مشخص شد