مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-04ورزشي

حضور ورزشکاران 22 کشور در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در کیش


معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: از 2 تا 10 آذرماه سال جاری کیش میزبان مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش امروز اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که پیش بینی می شود با حضور 22 کشور برگزار شود، تعداد 400 نفر نفر ورزشکار و مهمان خارجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه، زیرساخت های استاندارد و سطح بالایی برای میزبانی از مسابقات بین المللی در کیش وجود دارد، افزود: با توجه به نوسازی پیست دو و میدانی دهکده ورزشی المپیک و امکانات جانبی آن، این آمادگی وجود دارد تا میزبانی خوبی از رویداد بزرگ داشته باشیم.

فرضی پور با اشاره به سابقه میزبانی از مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی آسیا در سال گذشته در کیش، اضافه کرد: سابقه خوبی از میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ناشنوایان در سال1400 داشته ایم؛ همکاری و تعامل مناسبی با فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در خصوص میزبانی رویدادهای مختلف وجود دارد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران 22 کشور در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در کیش

حضور ورزشکاران 22 کشور در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در کیش