مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-17سياسي

مصالح به کار رفته در پروژه های نهضت ملی مسکن مطابق دانش روز باشد


استاندار گیلان، از پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن خواست از دانش روز با هدف استفاده بهینه از مصالح استفاده کنند و یادآور شد: مصالح به کار رفته در گیلان با شرایط آب و هوایی سازگار باشد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن خواست از دانش روز با هدف استفاده بهینه از مصالح استفاده کنند و یادآور شد: مصالح به کار رفته در گیلان با شرایط آب و هوایی سازگار باشد.

اسدالله عباسی امروز در شورای مسکن استان گیلان، با تاکید بر لزوم سرعت گرفتن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: باید بتوانیم اهداف و برنامه های دولت سیزدهم را تحقق ببخشیم.

وی یکی از وعده های دولت سیزدهم را تولید مسکن دانست و افزود: دولت قبل اعتقادی به مسکن مهر نداشت و لذا پروژه های مسکن به اتمام نرسید؛ اکنون وظیفه داریم که عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

استاندار گیلان به مشکل تامین زمین اشاره کرد و یادآور شد: کشاورزی محور اقتصاد گیلان است و جنگل و ساحل و کوه و دریا به این استان زیبایی بخشیده لذا باید با هم افزایی در جهت تامین اراضی مناسب، مشکل مسکن مردم را حل کنیم.

عباسی یکی از مشکلات در بخش آماده سازی زمین را تحکیم بستر دانست و عنوان کرد: باید از ظرفیت های بنیاد مستضعفان و دانشگاه آزاد در استان برای تامین زمین استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالح به کار رفته در پروژه های نهضت ملی مسکن مطابق دانش روز باشد

مصالح به کار رفته در پروژه های نهضت ملی مسکن مطابق دانش روز باشد