مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-23فرهنگي

«شیطان در پایتخت» و کارآگاه بازی در روزگار کودتای 28 مرداد


بازی «شیطان در پایتخت» با موضوع کودتای 28 مرداد توسط عماد رحمانی دربرگیرنده ماجراجویی و کارآگاه بازی هایی از آن دوره تاریخی است.

- بازی شیطان در پایتخت با موضوع کودتای 28 مرداد توسط عماد رحمانی دربرگیرنده ماجراجویی و کارآگاه بازی هایی از آن دوره تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موضوع کودتای 28 مرداد سال 1332 و بازنمایی سیر اتفاقاتی که در این روز مهم از تاریخ معاصر ایران افتاده است، بارها و بارها در قالب های مختلف هنری و نمایشی به تصویر کشیده شده است.

در حوزه بازی های رایانه ای هم حتماً بازی شیطان در پایتخت از تولیدات استودیو رسانا شکوه کویر یکی از آثار مورد توجهی است که این واقعه تاریخی کشور را دستمایه ای برای ساخت یک بازی رایانه ای کرده است.

بازی شیطان در پایتخت که خلق آن حاصل ایده پردازی و علاقه عماد رحمانی به روایت گری در بستر موضوعات تاریخی و ملی-مذهبی است، نگاهی ژرف به چگونگی وقوع کودتای 28 مرداد سال 1332 از شمال کشور و شهر رشت با اسم رمز نفت شمال دارد.

تولید بازی برای عماد رحمانی مدیرعامل شرکت بازی سازی رسانا شکوه کویر از سال 1388 و با تمرکز بر بازی های رایانه ای شروع شد و فروردین سال 1390 بود که شرکت رسانا شکوه کویر را تأسیس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیطان در پایتخت» و کارآگاه بازی در روزگار کودتای 28 مرداد

«شیطان در پایتخت» و کارآگاه بازی در روزگار کودتای 28 مرداد