مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-30اقتصادي

170 هکتار از مساحت شهر علی آباد فرسوده و ناکارآمد است


شهردار علی آباد کتول 170 هکتار از مساحت شهر علی آباد را بافت فرسوده و ناکارآمد دانست و گفت: این میزان از مساحت شهرستان نیازمند احیا و رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کوهستانی عصر چهارشنبه در نشست خبری از رشد 261 درصدی بودجه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال گذشته مبلغ 90 میلیارد تومان بود که امسال این رقم به 210 میلیارد تومان رسیده است.

وی انجام مطالعات بازآفرینی شهری، جمع آوری و هدایت آب های سطحی، طرح جایگزین میدان ولایت و اجرای تله کابین را از مهم ترین اقدامات عمرانی این شهرداری دانست و افزود: اجرای المان جدید میدان ولایت، تکمیل خانه فرهنگ دارکلاته و ساخت پارک الازمن از نمونه طرح های شاخصی است که در دستور کار قرار دارد.

شهردار علی آباد کتول با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پارک الازمن اختصاص داده شده است، گفت: سعی داریم این پروژه را در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.

وی توسعه متوازن در تمامی محلات را یکی از مهم ترین برنامه های این شهرداری دانست و اظهار کرد: این مهم در راستای ایجاد نشاط و امید آفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

کوهستانی یادآور شد: اجرای طرح 30 متری سنگ مرز نیز از دیگر پروژه های مهم شهرداری است که مبلغ 5 میلیارد تومان برای آن در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هکتار از مساحت شهر علی آباد فرسوده و ناکارآمد است

170 هکتار از مساحت شهر علی آباد فرسوده و ناکارآمد است