مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-03اقتصادي

رفع موانع تجارت محصولات کشاورزی و غذایی بین ایران و هند


قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: طی توافقات صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی هند ضمن حل مشکلات صادرات محصولات کشاورزی ایران به هند، زمینه واردات سهم بیشتری از کالاهای اساسی مورد نیاز ایران نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس آنچه قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده است: مشکلات و موانع صادرات و واردات بین ایران و هند بر طرف شده و دو کشور آماده می شوند که مبادلات کشاورزی بیشتری با هم دیگر داشته باشند.

علیرضا پیمان پاک در توییتی نوشته است: طی توافقات صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی هند ضمن حل مشکلات صادرات محصولات کشاورزی ایران به هند، زمینه واردات سهم بیشتری از کالاهای اساسی مورد نیاز ایران نیز، از این کشور فراهم شد.

آذر ماه سال 1400 بود که رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگشت خوردن کیوی صادراتی ایران به هند خبر داد، مسئولان هندی ادعا کرده بودند که باقیمانده دارویی در میوه های کیوی وجود داشته است.

همان زمان فعالان اقتصادی تاکید کردند که ایران نیز سیاست مشابه را برای محصولات وارداتی از هند اعمال کند.

آنها گفتند: موز هایی که از کشور هند وارد می شود باید از زیر ذره بین سازمان حفظ نباتات قرار گیرد زیرا موزهایی که از هند وارد می شود به دور از آلودگی نیست و اگر دولت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تجارت محصولات کشاورزی و غذایی بین ایران و هند

رفع موانع تجارت محصولات کشاورزی و غذایی بین ایران و هند