مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-20سياسي

شهر کهن بلقیس اسفراین محبوب ترین جاذبه گردشگری خراسان شمالی شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین گفت: بر اساس نظرسنجی که یکی از صفحه های معتبر اینستاگرام انجام شد شهر کهن بلقیس اسفراین جزو محبوب ترین جاذبه گردشگری استان خراسان شمالی شناخته شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین گفت: بر اساس نظرسنجی که یکی از صفحه های معتبر اینستاگرام انجام شد شهر کهن بلقیس اسفراین جزو محبوب ترین جاذبه گردشگری استان خراسان شمالی شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان مقدم افزود: این نظرسنجی که از 94517 نفر توسط صفحه اینستاگرام لست سکند (@lastsecondtours) در استوری ها هر استان به صورت جداگانه برگزار شد.

وی ادامه داد: هر استان چهار جاذبه شاخص که در سایت لست سکند و گوگل بیشترین امتیاز را از کاربران دریافت کرده بودند، به مدت 24 ساعت در رأی گیری قرار دادند که در نهایت جاذبه ای که بیشترین رأی را به دست آورد در نقشه نهایی قرار گرفت.

توکلیان گفت: این نظرسنجی در تیر و مردادماه سال جاری در صفحه اینستاگرام لست سکند برگزار شد.

گفتنی است ارگ بلقیس بقایای شهر کهن اسفراین واقع در سه کیلومتری جنوب شهر اسفراین کنونی از سده های نخستین اسلام شکل گرفته و تا پایان دوره صفوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر کهن بلقیس اسفراین محبوب ترین جاذبه گردشگری خراسان شمالی شد

شهر کهن بلقیس اسفراین محبوب ترین جاذبه گردشگری خراسان شمالی شد