مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-09بين الملل

مجارستان، ترکیه و بوتان در اسکار 2024/ ششمین حضور بیلگه جیلان


شمار کشورهایی که تکلیفشان برای اسکار نود و ششم روشن شده به 26 کشور رسید و ترکیه، مجارستان، بوتان و قرقیزستان هم نمایندگانشان را به آکادمی معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در حالی که مجارستان چهار روح کایوت برنده جایزه انسی را به اسکار معرفی کرد، ترکیه هم درباره علف های خشک نوری بیلگه جیلان را به اسکار فرستاد.

بوتان هم با راهب و تفنگ ، بولیوی با ویزیتور ، بلغارستان با درس های بلاگا ، قرقیزستان با این چیزی است که به یاد می آورم ، لیتوانی با آهسته ، رومانی با از پایان جهان انتظار زیادی نداشته باش به اسکار می روند.

چهار روح کایوت ساخته آرون گادر که از سوی مجارستان انتخاب شده فیلمی انیمیشن است که برنده جایزه هیات داوران جشنواره فیلم انسی شد و جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره شانگهای، جایزه ویژه جشنواره آریزونا و جایزه بزرگ جشنواره رسانه های جدید لس آنجلس را به دست آورد.

این فیلم درباره تلاش یک شرکت نفتی برای احداث خط لوله در غرب میانه آمریکا و اعتراضات قبیله بومی آمریکایی و یادآور ماجراهای اسطوره ای کایوت حیله گر و رودرانر زبل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازددلاین، ترکیه با درباره علف های خشک ساخته نوری بیلگه جیلان فیلمساز مطرح سینمای ترکیه در اسکار حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجارستان، ترکیه و بوتان در اسکار 2024/ ششمین حضور بیلگه جیلان

مجارستان، ترکیه و بوتان در اسکار 2024/ ششمین حضور بیلگه جیلان