مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-04دانش

مهلت انصراف پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره امور استعداد های درخشان دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد با توجه به آغاز فرایند ثبت اسامی پذیرفته شدگان علمی جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد از طریق سهمیه استعداد های درخشان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور، - مهلت ثبت انصراف پذیرفته شدگان اولیه بدون آزمون (استعداد های درخشان) برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره امور استعداد های درخشان دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد با توجه به آغاز فرایند ثبت اسامی پذیرفته شدگان علمی جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد از طریق سهمیه استعداد های درخشان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور، آخرین مهلت انصراف از پذیرش تا پایان امروز دوشنبه 13 شهریور است.

طبق تاکید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مهلت انصراف پذیرفته شدگان اولیه بدون آزمون (استعداد های درخشان) برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1403-1402 غیرقابل تمدید بوده و پس از آن به هیچ درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان ثبت انصراف (اعم از اصلی و رزرو)، لازم است با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سامانه جامع گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سامانه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انصراف پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون امروز به پایان می رسد

مهلت انصراف پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون امروز به پایان می رسد