مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-06سياسي

هدف غایی مکتب امام حسین(ع) حرکت مردم به سمت خداست


امام جمعه همدان با بیان اینکه حرف اباعبدالله(ع) این است که حرکت کنید به سمت خدا گفت: از این به بعد خدا باید عظمت بیشتری در هیات ها پیدا کند و مسجدها و جماعات تقویت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در تجمع جاماندگان اربعین در همدان با تقدیر از تمام خدمتگزاران زائران حسینی اظهار کرد: باید قدردان جلوه ه های مهر و محبت و ایثار و دلدادگی مردم در خدمت به زائران بود.

وی با اشاره به فضیلت قرائت زیارت اربعین گفت: در زیارت می خوانیم امام حسین(ع) جان عزیز خود را فدا کرد تا مردم را جهل و تاریکی نجات دهد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امام حسین(ع) 40 روز اسارت و سختی و آوارگی خانواده خود را قبول کرد تا بشریت راه حق را بپیماید و نور و مسیر درست را گم نکند.

 وی با بیان اینکه اباعبدالله(ع) برای نجات من و شما و هدایت انسان و سرگردان نشدن بشر فدا شد افزود: جامعه ای که بستر گناه در آن فراهم شود، خرافه زیاد شود، مسئولی به دنبال ایجاد فساد باشد و یا منافع شخصی و اندوختن مال مد نظر باشد اثری از نور و حقانیت در آن نخواهد بود.

شعبانی با بیان اینکه حرف اباعبدالله(ع) این است که حرکت کنید به سمت خدا گفت: از این به بعد خدا باید عظمت بیشتری در هیات ها پیدا کند و مسجدها و جماعات تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف غایی مکتب امام حسین(ع) حرکت مردم به سمت خداست

هدف غایی مکتب امام حسین(ع) حرکت مردم به سمت خداست