مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-18سياسي

ترک تشریفات در اجرای پروژه ها زمینه بروز رانت را ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان در نشست جذب اعتبارات عمرانی با بیان این که اجرای پروژه ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می کند، - استاندار خوزستان گفت: در بحث مبارزه با مفاسد باید گلوگاه های شکل گیری فساد تحت نظارت باشند و در این خصوص باید پیشگیری در اولویت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان در نشست جذب اعتبارات عمرانی با بیان این که اجرای پروژه ها در قالب ترک تشریفات زمینه بروز رانت و سوء استفاده را ایجاد می کند، گفت: در بحث مبارزه با مفاسد باید گلوگاه های شکل گیری فساد تحت نظارت باشند و در این خصوص باید پیشگیری در اولویت باشد.

علی اکبر حسینی محراب در نشست جذب اعتبارات عمرانی اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه هایی که مدیران باید مدنظر خود قرار دهند بحث مدیریت مالی بر زیر مجموعه خود است و باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: اگر مدیران به مساله مدیریت بر زیرمجموعه و هم چنین بحث نظارت بر امور مالی سازمان و یا شرکت خود توجه کافی نداشته نباشد زمینه سوء استفاده فراهم می شود و نباید اجازه چنین کاری را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تشریفات در اجرای پروژه ها زمینه بروز رانت را ایجاد می کند

ترک تشریفات در اجرای پروژه ها زمینه بروز رانت را ایجاد می کند