مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-04حوادث

شستشوی و لایروبی 146 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در گیلان


به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، به منظور پاک سازی شبکه و کنترل پس زدگی فاضلاب، بیش از 146 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مازیار علی پور، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با بیان اینکه شست وشو و لایروبی شبکه های جمع آوری فاضلاب با هدف حفظ بهداشت، کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، اظهار کرد: بیش از 146 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شده است.

وی با اشاره به رفع 174 مورد حادثه در انشعابات فاضلاب و رفع هزار و 443 مورد حادثه در شبکه های جمع آوری فاضلاب و اصلاح شبکه فاضلاب به طول 1.

9 کیلومتر در سه ماهه اول سال جاری، افزود: اقداماتی همچون وصل نکردن آب باران به شبکه جمع آوری فاضلاب، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله، مواد نفتی، اسیدی و چربی های ناشی از پخت وپز واحدهای صنعتی، رستوران ها و صنوف مشابه به داخل شبکه و درون منهول های فاضلاب از اصول بهره برداری درست از شبکه فاضلاب شهری است.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از مشترکین خواست تا با رعایت اصول از گرفتگی در شبکه و پس زدگی فاضلاب به منزل خود و دیگر شهروندان و بروز حادثه برای افراد و خسارت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستشوی و لایروبی 146 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در گیلان

شستشوی و لایروبی 146 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در گیلان