مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-27اجتماعي

برگزاری پویش همراهان راه نجات اربعین 1402 در پایانه های مرزی خوزستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پویش همراهان راه نجات اربعین 1402 در پایانه های مرزی استان درحال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پویش همراهان راه نجات اربعین 1402 با هدف  کمک به جابه جایی ایمن زائران، تبیین حماسه عاشورا و ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه آغاز و در حال برگزاری است.

وی افزود: در این پویش برنامه های فرهنگی از ساعت 20 به مدت دو ساعت در ایستگاه های شلمچه و چذابه برگزار و برنامه فرهنگی همچون تعزیه خوانی و شعرخوانی اجرا می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص جابجایی زائران از پایانه های مرزی استان گفت: علاوه بر ظرفیت ناوگان عمومی حمل و نقل کشور که در بحث اربعین می توان بر روی آن برنامه ریزی کرد، از ظرفیت کارخانه ها و صنایعی که در استان ناوگان حمل و نقل دارند استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: حدود 300 دستگاه ظرفیت ناوگان حمل و نقل کارخانه ها و صنایع استان است که با توجه به هماهنگی های انجام شده در ایام اربعین از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش همراهان راه نجات اربعین 1402 در پایانه های مرزی خوزستان

برگزاری پویش همراهان راه نجات اربعین 1402 در پایانه های مرزی خوزستان