مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-07سياسي

پیاده روی اربعین نتیجه هوشمندانه‎ ترین کار رسانه ای تاریخ است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پیاده روی اربعین را مدیون حضرت زینب (س) هستیم که با هوشمندانه ترین کار رسانه ای تاریخ، - قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: پیاده روی اربعین را مدیون حضرت زینب (س) هستیم که با هوشمندانه ترین کار رسانه ای تاریخ، اثری ماندگار خلق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یادواره شهدای گازرخان بخش الموت، اظهار کرد: اربعین با همه جاذبه های خاص گوشه ای از حکومت آخرالزمان حضرت ولیعصر (عج) است و در آن هیچکس نسبت به دیگری برتری ندارد.

وی افزود: مردم گازرخان با الهام از نقش تربیتی عاشورا در انقلاب اسلامی شهدای بزرگی را تقدیم کردند که در مکتب جانبازی با استقامت خویش، آینه این عرصه جهاد فی سبیل الله بوده و سبکبال به دیدار حق شتافتند تا نزد پروردگار خویش روزی بخورند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: در این سال ها تمام رسانه های شیطان به خط شدند تا ملت ایران را در جهل و ظلمت نگه دارند و خود بر اریکه قدرت بنشینند و به چپاول و غارت ملت ها مشغول شوند.

وی تصریح کرد: شهدا جهل و ظلمت را از سر ملت دور کردند و با رهبری امامین انقلاب استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین نتیجه هوشمندانه‎ ترین کار رسانه ای تاریخ است

پیاده روی اربعین نتیجه هوشمندانه‎ ترین کار رسانه ای تاریخ است