مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-13سياسي

برگزاری اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هشتمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان در شب شهادت امام رضا (ع) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست خبری و اطلاع رسانی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که در دفتر این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: از اهتمام رسانه ها و فعالان خبری استان در پوشش برنامه های اربعین، ماه محرم و .

تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه استان سمنان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی است، افزود: انتقال مهربانی و محبت اهل بیت (ع)، مهم ترین مصداق مبارزه با تلاش دشمنان در جبهه فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در سال 1402، استان سمنان با اجلاسیه های شهرستانی بزرگداشت شهدا مزین است و برنامه های خوبی تاکنون برگزار شده و برگزار می شود.

ریواده عنوان کرد: مردم استان سمنان، مردمی ولایت مدار هستند و برگزاری این اجلاسیه، یکی از مصادیق هندسه قدرت در سطح بین المللی است.

وی اظهار کرد: ابتکار یک گروه کوچک در یک روستا در شهرستان دامغان، امروز تبدیل به اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت شده است که با حضور گسترده کشورهای جبهه مقاومت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان

برگزاری اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان