مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-13اجتماعي

درب مجموعه های صنعتی و معدنی به روی جامعه دانشگاهی باز شود


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: لازم است درب مجموعه های صنعتی و معدنی به روی جامعه دانشگاهی باز شود و در این صورت منجر به همکاری دانشگاه در ارائه پژوهش های مربوطه خواهد شد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: لازم است درب مجموعه های صنعتی و معدنی به روی جامعه دانشگاهی باز شود و در این صورت منجر به همکاری دانشگاه در ارائه پژوهش های مربوطه خواهد شد.

دکتر حسین اکبری فرد امروز 22 شهریورماه در نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان اظهار کرد: این نشست ها در واقع قرارگاه عملیات فرهنگی دانشگاه هاست تا از ظرفیت دانشگاه، اساتید و دانشجویان در کنار پتانسیل های استان استفاده کنیم.

وی افزود: مسئله اصلی و مهم در دانشگاه، تبیین است تا مسائل کشور را به درستی تبیین کنیم و در غیر این صورت دیگران این کار را آنگونه که می خواهند انجام می دهند و نمونه آن را در سال گذشته داشتیم چه مسائل باطل، ناحق و منحرفی را در ذهن جوانان مطرح کردند و این موارد نشان می دهد کارهای بسیاری باید در حوزه فرهنگی انجام می شده و بشود.

اکبری فرد با تاکید بر امیدآفرینی عنوان کرد: باید اساتید و دانشجویان بازدیدهایی از ظرفیت ها و کارهای صورت گرفته در استان کرمان و کشور داشته باشند و در جریان پیشرفت ها قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب مجموعه های صنعتی و معدنی به روی جامعه دانشگاهی باز شود

درب مجموعه های صنعتی و معدنی به روی جامعه دانشگاهی باز شود