مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-10اقتصادي

پیش بینی بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد استان مرکزی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد استان پیش بینی شده گفت: - ایسنا/مرکزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد استان پیش بینی شده گفت: از اعتبار پیش بینی شده870 میلیارد تومان باید از صندوق امداد ولایت پرداخت شود.

مجید مومنی 19 شهریور در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: 45 هزار و 33 خانوار در سطح استان از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد 41 هزار و 911 خانوار، معیشت بگیر و 3122 خانوار، غیر معیشت بگیر هستند.

وی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته افزود: سال گذشته 46 هزار و 758 هزار خانواده تحت پوشش بود که امسال 3.

7 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: هزینه بیمه تامین اجتماعی 1290 خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می شود و امسال تاکنون 206 خانواری که حق بیمه آنها پرداخت می شده، بازنشست شده اند.

وی ادامه داد: 370 مرکز نیکوکاری دارای مجوز در استان مرکزی وجود دارد و 129 هزار نفر در این مراکز به صورت افتخاری فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد استان مرکزی

پیش بینی بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد استان مرکزی