مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-12سياسي

توسعه بیش از 800 کیلومتری شبکه توزیع آب شرب روستایی در گیلان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از توسعه خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب 865 کیلومتری در قالب طرح محرومیت زدایی از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز خبر داد و گفت: - مازیار علی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه آب رسانی به روستاهای بی بهره از آب پایدار و سالم کشور یکی از مهم ترین دغدغه های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: این مهم از ابتدای فعالیت مورد تأکید رییس جمهوری بود و بر همین اساس وزیر نیرو با تشکیل شورایی به نام شورای جهاد آب رسانی کاری سترگ برای این مهم را آغاز کرد.

وی طرح محرومیت زدایی را یکی از طرح های مهم اجرایی در دولت سیزدهم برشمرد و افزود: بعد از استان سیستان و بلوچستان، بیشترین حجم پروژه و اعتبارات محرومیت زدایی به استان گیلان اختصاص یافته که در پی اجرای این طرح به زودی شاهد جهش خوبی در حوزه آب شرب روستایی این استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان طرح محرومیت زدایی با اعلام اینکه طرح جهاد آب رسانی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و قرارگاه خاتم الانبیا در 711 روستای محروم استان آغازشده، بیان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

علی پور با بیان اینکه کل تعهد این طرح در استان گیلان اجرای یک هزار و 827 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بیش از 800 کیلومتری شبکه توزیع آب شرب روستایی در گیلان

توسعه بیش از 800 کیلومتری شبکه توزیع آب شرب روستایی در گیلان