مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:112023-08-30اقتصادي

کارآفرینی که با وجود هجمه های بسیار، سخت تلاش کرد و به نتیجه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جواد بذرافکن کارآفرین استان فارسی که بعد از تلاش های بسیار توانست صنعت پرورش الاغ را برای اولین بار در جنوب ایران و حتی در کل کشور به نتیجه برساند و از تولیدات این حیوان محصولاتی تهیه کند، او از فراز و نشیب های این راه تا رسیدن به نتیجه می گوید.

جواد بذرافکن در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: از سال 96 تحقیقاتی در کشورهای دیگر انجام دادیم و مشاهده کردیم این کار کشورهای خارجی به خصوص اروپای شرقی مانند صربستان و یونان انجام می شود اما در ایران که هیچ گونه شناختی نبود و شاید فقط تعداد محدودی از جمعیت ایران می دانستند همچنین کاری وجود دارد و چنین محصولاتی است.

  بذرافکن ادامه داد: با یک کتاب برخورد کردم به نام پرورش الاغ برای تولید شیر نوشته آقای دکتر لطفی پور از موسسه تولیدات دامی در کرج، از این طریق با این شغل آشنا شدم که می توانست هم اشتغال زایی خوبی داشته باشد و هم شغل پر درآمدی باشد اما موانع زیادی وجود داشت، چون کسی درباره این موضوع شناختی نداشت.

وی در ارتباط با مجوز این کار نیز عنوان کرد: هیچ گونه مجوز رسمی راجع به همچین کاری وجود نداشت که بشود به صورت گسترده و صنعتی کار را شروع کرد اما ما این کار را در مجموعه ای کوچک به صورت آزمایشی آغاز کردیم که البته در چند جبهه باید می جنگیدیم یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی که با وجود هجمه های بسیار، سخت تلاش کرد و به نتیجه رسید

کارآفرینی که با وجود هجمه های بسیار، سخت تلاش کرد و به نتیجه رسید