مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-02سياسي

پرداخت 642 فقره تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با شعار « اینجا محل تجمع خیرین است» 642 فقره تسهیلات به نیازمندان این استان پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهارداشت: صندوق الحسنه امداد ولایت پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است و خدمات آن با هدف حمایت از نیازمندان و توانمندسازی این قشر انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه صندون امداد ولایت از سال 95 با شعار اینجا محل تجمع خیرین است کار خود را آغاز کرده است، گفت: فعالیت های این صندوق در سه بخش توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان، استفاده از مشارکت گروه های مردمی و ارائه خدمات قرض الحسنه ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار و 921 مورد و امسال هم 642 فقره به مبلغ کل 52 میلیارد تومان تسهیلات از سوی این بانک پرداخت شد، اضافه کرد: این تسهیلات شامل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش آموزان بوده است.

صالحی به برخی از خدمات نوین این بانک هم اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات بانکی همراه بانک و اینترنت بانک، بحث کارت هدیه و بن کارت، تقویت شعبه دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری از جمله خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 642 فقره تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت

پرداخت 642 فقره تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت