مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:272023-09-11سياسي

ثبت 1118 شکایت در پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو


رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن بررسی آسیب شناسانه پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو، دستورات ویژه ای برای تسریع در رسیدگی و جبران خسارات مالباختگان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در دیدار با نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو، ضمن بررسی آسیب شناسانه روند رسیدگی به این پرونده، دستورات ویژه ای به منظور تسریع در رسیدگی و جبران خسارات مالباختگان صادر کرد.

در جریان این دیدار، نمایندگان شکات پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو به صورت مستقیم و بدون واسطه درخواست های خود را با رییس کل دادگستری استان هرمزگان در میان گذاشتند.

در این دیدار که دادستان مرکز استان هرمزگان و معاون وی به همراه بازپرس شعبه رسیدگی کننده به پرونده و فرمانده پلیس آگاهی و افسران پرونده نیز حضور داشتند، رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن پیگیری آخرین وضعیت تحقیقات و روند رسیدگی به پرونده، پس از استماع اظهارات مالباختگان، ارشادات و دستورات لازم را خطاب به مقامات قضایی و ضابطین صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین شناسایی اموال متهم و جبران خسارات مالباختگان را از جمله مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان هرمزگان در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به بهنام خودرو عنوان کرد و گفت: بر این اساس، دستور شناسایی و توقیف همه اموال مدیرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1118 شکایت در پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو

ثبت 1118 شکایت در پرونده کثیرالشاکی بهنام خودرو