مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-24ورزشي

75 هزار معلم جدید به آموزش وپرورش ملحق می شوند


در آستانه سال تحصیلی جدید 75 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش ملحق می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مراد صحرایی در جمع فرهنگیان لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای معلم و معلمان شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در هفته آینده در سراسر کشور دو هزار طرح عمرانی آموزشی با 10 هزار کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید.

وی به طرح شهید عجمیان و شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: 20 هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان با فعالیت بیش از دو هزار و 800 گروه جهادی شاداب سازی و بهسازی شده است و همچنین در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دو هزار 100 طرح ورزشی در کل کشور برای استفاده دانش آموزان و فرهنگیان احداث شده است.

وزیر آموزش وپرورش، کسوت و مقام معلمی را حاصل اعتقاد به روش و منش در تربیت نسل ها دانست و افزود: معلمی قابل قیاس با هیچ شغل دیگری نیست و معلمی یک شغل و مقام اداری نیست؛ بلکه دارای شأن و جایگاهی والاست که در جامعه خود پیامبری می کند.

صحرایی، اظهار داشت: دولت در حالی کار را تحویل گرفت که جز محدود کشور هایی بودیم که مدارس به خاطر کرونا تعطیل بود و بازگشایی مدارس در آن شرایط ده ها هزار میلیارد بودجه نیاز داشت؛ ولی دولت مصمم به بازگشت دانش آموزان به مدارس شد و آموزش حضوری آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار معلم جدید به آموزش وپرورش ملحق می شوند

75 هزار معلم جدید به آموزش وپرورش ملحق می شوند