مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-05سياسي

کتاب «دیپلماسی توییتری ایران» منتشر شد


چاپ اول کتاب «دیپلماسی توییتری ایران، در مقطع خروج آمریکا از برجام» نوشته زهرا نژادبهرام، با مقدمه دکتر محمدجواد ظریف منتشر شد.

- چاپ اول کتاب دیپلماسی توییتری ایران، در مقطع خروج آمریکا از برجام نوشته زهرا نژادبهرام، با مقدمه دکتر محمدجواد ظریف توسط انتشارات جهان سیاست و همکاری فصلنامه مطالعات بین المللی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مطالب این کتاب شامل دو بخش می شود و در بخش اول کلیاتی مثل دیپلماسی ایران و فضای رسانه نوین توییتر ، رسانه های نوین و ساختار شبکه ای قدرت و جامعه شبکه ای و ظهور زیست بوم جدید رسانه آمده و بخش دوم با عنوان خروج آمریکا از برجام و توییتر ، شامل پنج گفتار با نام های توییت های رهبران ایران و آمریکا در سال 2018 ، تحلیل داده ها ، بررسی مقایسه ای توییت ها با توجه به داده ها ، مصاحبه ها و آنچه یافتیم می شود.

در مقدمه ای که محمدجواد ظریف بر این کتاب نوشته، آمده است: گرچه دیپلماسی حتی در زمان جنگ هم پایان نمی یابد و بر خلاف تصور عمومی جنگ پایان دیپلماسی نیست، اما نقش جنگ به عنوان ابزاری برای پیشبرد منافع ملی با دگرگونی اساسی مواجه گردیده و لذا ضرورت دیپلماسی نهادینه تر شده است.

در دورانی از روابط بین الملل، جنگ ابزاری برای رسیدن به منافع ملی بود تا بدان جا که مفهوم حاکمیت و توانایی ورود به جنگ در حقوق بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «دیپلماسی توییتری ایران» منتشر شد

کتاب «دیپلماسی توییتری ایران» منتشر شد