مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:552023-09-04سياسي

بی برنامگی شهرداری فومن در جمع آوری سد معبر


فرماندار فومن با انتقاد از سد معبرهای موجود در این شهر گفت: شهرداری فومن در خصوص جمع آوری سد معبر برنامه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور امروز دوشنبه در کارگروه شورای ترافیک اظهار کرد: شورای ترافیک به صورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان فومن توجه شود.

وی به مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر کاهش سرعتکاه اشاره کرد و افزود: بر همین اساس سرعتکاه های غیر ضرور در فومن حذف شده و در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه فناوری را باید جایگزین موانع دست و پاگیر کرد، به لزوم اصلاح سرعت گیرها و سرعتکاه های موجود در شهرستان پرداخت و گفت: باید به نحوی عمل کرد که به استانداردهای لازم و هدف مورد نیاز در بحث امنیت ترافیک رسید نه اینکه فقط سرعت خودروها را کم کرد.

فرماندار فومن با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و پیش بینی افزایش ترافیک در سطح شهرستان، بر آماده سازی های لازم شامل خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف مدارس و واحدهای آموزشی و همچنین نظارت بر عملکرد سرویس مدارس تاکید کرد.

وی با انتقاد از وجود سد معبر در شهر فومن، گفت: مجموعه شهرستان در این زمینه هر گونه کمک لازم را به شهرداری ارائه خواهد کرد، اما ضرورت دارد بالاخره پس از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی شهرداری فومن در جمع آوری سد معبر

بی برنامگی شهرداری فومن در جمع آوری سد معبر