مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-04سياسي

پویش نایب الشهید اربعینی ها 7 ساله شد


مسؤول بین الملل موکب نایب الشهید با اشاره به اینکه 7 سال قبل پویش زیارت به نیابت شهدا را آغاز کردیم، گفت: این طرح در ابتدای امر با حمایت مقام معظم رهبری همراه شد و به درخواست زائر کارت مخصوص آن شهید صادر و تحویل داده می شود.

- زینب طیبی، مسؤول بین الملل موکب نایب الشهید در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مسیر نجف به کربلا اظهار داشت: اعتقاد ما این است که زیارت اربعین و پیاده روی آن یک رویداد فرهنگی و زمینه ساز ظهور است.

در این مسیر بهترین الگو شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه 7 سال قبل پویش زیارت به نیابت شهدا را آغاز کردیم گفت: این طرح در ابتدای امر با حمایت مقام معظم رهبری همراه شد و حتی ایشان تبرکی نیز برای کار ما هدیه دادند.

طیبی گفت: در این طرح هر زائر نایب الزیاره یک شهید می شود که این اتفاق زمینه ساز ارتباط و انس او با این شهید است و حتی بعد از اربعین و در زندگی هم با او مانوس است.

مسؤول بین الملل موکب نایب الشهید گفت: اطلاعات تمام شهدا از سوی بنیاد شهید در اختیار ما قرار دارد و به درخواست مردم کارت مخصوص صادر و تحویل داده می شود.

علاوه بر آن باتوجه به استقبال مردم کارت آماده نایب زیارتی شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را هم آماده داریم و براساس درخواست ارائه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نایب الشهید اربعینی ها 7 ساله شد

پویش نایب الشهید اربعینی ها 7 ساله شد