مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-26اقتصادي

قیمت خودرو در سراشیبی سقوط / بازار در رکود کامل


یکی از مهم ترین عامل کاهش قیمت و رکود در بازار خودرو ثبات نسبی نرخ ارز در بازار آزاد، کاهش شدید تقاضا به دلیل انتظار افت بیشتر قیمت ها و اخبار مربوط به ورود خودروهای کارکرده خارجی است همچنین احتمال افت بیشتر قیمت ها در اثر تسریع در عرضه خودروهای وارداتی .

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، بررسی بازار آزاد خودرو نشان می دهد روند کاهشی قیمت ها مانند هفته گذشته ادامه خواهد داشت.

البته به دلیل رکود در بازار و اعلام قیمت های مختلف در فضای مجازی قیمت های اعلامی برای خودرو چندان قابل اعتماد نیز و قیمت معدود خودروهایی که معامله می شودند کمتر از نرخ های اعلامی است و به دلیل انتظار ادامه کاهش شدید قیمت ها تقاضا چندانی وجود ندارد و در حال حاضر بازار خودرو وارد شرایط رکود شده است.

بازار خودرو امروز در حالی هفته خود را آغاز کرد که معاملات چندانی در بازار صورت نگرفته و معاملات بازار به صفر رسیده است و احتمالا تا پایان این هفته افت قیمت چشمگیری در بازار رقم بخورد.

در این شرایط، فعالان بازار خودرو عنوان می کنند اگر کسی خریدار و فروشنده واقعی باشد، فروشنده به جهت رسیدن به پول خود در این بازار رکودی، مجبور است تخفیف دهد، همچنین هفته آینده با توجه به شرایط بازار و ثبات نرخ ارز بازار خودرو نیز هم چنان در رکود بماند و حتی شاهد افت بیشتر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو در سراشیبی سقوط / بازار در رکود کامل

قیمت خودرو در سراشیبی سقوط / بازار در رکود کامل