مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-05اقتصادي

پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات در صندوق امداد اردبیل


مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: از زمان تأسیس تاکنون 40 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 864 میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

- قدیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: وام های پرداختی صندوق با بازپرداخت بلندمدت بین یک تا 5 سال اعمال می شود و سقف پرداخت تسهیلات تا 50 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان با یک ضامن کارمند می توانند این تسهیلات را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند که وام پرداختی تا سقف 10 میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از آن تنها یک بار سه درصد کارمزد برای آن دریافت می شود.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با اشاره به فعالیت 7 ساله صندوق گفت: از زمان تأسیس تاکنون 40 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 2 هزار و 864 میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

حسن زاده طرح های متعدد صندوق را اعم از وجوه اداره شده، وجوه اداره شده با هم افزایی، طرح همیاری، مسئولیت اجتماعی و طرح قرض ماندگار را یادآور شد و بیان کرد: در طرح قرض ماندگار خیرین مبلغی را به شکل بلاعوض به صندوق پرداخت می کنند تا از قبل آن تسهیلات آن به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

وی ادامه داد: امیدواریم این طرح با استقبال خیرین استان روبرو شود تا سپرده گذاری مناسبی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات در صندوق امداد اردبیل

پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات در صندوق امداد اردبیل