مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-09سياسي

عنایت فرمانده معظم کل قوا به ناوگروه 86 موجب ارتقای روحیه ارتش شد


لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده ها و کارکنان ناوگروه 86 نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا ذخیره ای ارزشمند برای ارتش دانست و با اشاره به شور و شعف و ابراز خرسندی خانواده ها از این دیدار و ایجاد روحیه مضاعف در آنان، خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه ای عزیز با این دیدار و بیانات راهگشا و امید بخششان، بر تقویت حرکت رو به رشد نیروی دریایی، با عنایت به گذشته ارزشمند سال های پس از پیروزی انقلاب تا امروز پرافتخار، تاکید فرمودند.

فرمانده کل ارتش افزود: با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا، این حرکت رو به جلو باید توسط نیروی دریایی ارتش با قدرت ادامه یابد و امیدواریم این نیروی راهبردی به افتخارات بیشتری نیز دست پیدا کند.

امیر سرلشکر موسوی اذعان داشت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده ها و کارکنان ناوگروه 86 نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.

وی در ادامه با اشاره به عظمت صبوری و همراهی خانواده های کارکنان ناوگروه 86 گفت: از آن روزی که ناوگروه حرکت کرد تا همین امروز، با هر یک از این عزیزان، از کودکان تا بانوان و مادرانی که چندین فرزند دارند و پدران و مادران آنها مواجه می شوید، نگاهشان به این مأموریت، نگاهی غرورآمیز و افتخارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایت فرمانده معظم کل قوا به ناوگروه 86 موجب ارتقای روحیه ارتش شد

عنایت فرمانده معظم کل قوا به ناوگروه 86 موجب ارتقای روحیه ارتش شد