مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-06حوادث

انجام 112 ماموریت توسط آتش نشانان در پی بارش باران و تندباد در مشهد


مدیر عامل آتش نشانی مشهد از انجام 112 ماموریت مربوط به بارش باران و تندباد عصر امروز در این کلانشهر توسط آتش نشانان 54 ایستگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: از ساعت 15 تا ساعت 19 امروز، هزار 897 تماس با سامانه 125 برقرار شد.

وی افزود: موارد عملیاتی مرتبط با باران  و تندباد که منجر به اعزام آتش نشانان به سطح شهر شد، 112 مورد بوده که بیشتر  رفع خطر، سقوط اسکلت ساختمان و داربست و سقوط درختان روی خودرو یا دیوار منازل و یا معابر بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: این حوادث شامل بازدید ساختمان خطری 3 مورد  و ریزش دیوار روی خودرو 1 مورد ،ایمن سازی نمای خطری و اجسام معلق6 مورد ، سقوط درخت روی کابل برق18مورد، سقوط درخت روی خودرو 53مورد و سقوط درخت دیوار منازل 25 مورد بوده است.

آتشپاد دوم فرهادی ادامه داد: طی این مدت آتش نشانان 6 ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در برخی از نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی گزارش نشده است.

پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 112 ماموریت توسط آتش نشانان در پی بارش باران و تندباد در مشهد

انجام 112 ماموریت توسط آتش نشانان در پی بارش باران و تندباد در مشهد