مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-28سياسي

عزاداری های امسال جوانان پرشورتر از گذشته بود


عزاداری ها در محرم امسال در این شهرستان، به واسطه فتنه ها، نقشه ها و اهانت دشمنان، متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر، از حضور پرشور و با شکوه مردم، هیات های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و مبلغان دینی در برپا داشتن  نماز جماعت و پرداختن به جهاد تبیین در پل دختر در عزاداری های دهه محرم تقدیر کرد.

وی افزود: محرم امسال به واسطه تحرکات خبیثانه و شیطنت های دشمن به ویژه در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم متفاوت تر نسبت به سال های گذشته در پل دختر برگزار شد.

امام جمعه پل دختر گفت: دشمن برای جدا کردن جوانان از ارزش های اسلامی ابا عبدالله الحسین (ع) توطئه کرده و نقشه کشیده بود، بر این اساس امسال به ویژه در بین جوانان در سطح شهرستان در شهرها و روستاها  شور و شعور حسینی نسبت به گذشته متبلور بود.

وی افزود: جوانان با حضور پرشور خود در عزاداری های امسال در ماه محرم با نشان دادن اوج ارادت خود به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) حماسه دیگری در مقابل چشم همگان رقم زدند.

موسوی یادآورشد: نوای حسین حسین یا لبیک یا حسین (ع) جوانان پل دختری در عزاداری های دهه محرم در شهر و روستا گوش همه معاندان و سلبریتی ها را کر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری های امسال جوانان پرشورتر از گذشته بود

عزاداری های امسال جوانان پرشورتر از گذشته بود