مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-24اقتصادي

ترافیک؛ چالش جدی شیراز


ترافیک که از یک دهه قبل، به عنوان یکی از مشکلات جدی شیراز مطرح بود، طی ماه های اخیر، به بحرانی جدی برای این کلانشهر و شهروندانش تبدیل شده و همچنان در حال گسترش است؛ - ایسنا/فارس ترافیک که از یک دهه قبل، به عنوان یکی از مشکلات جدی شیراز مطرح بود، طی ماه های اخیر، به بحرانی جدی برای این کلانشهر و شهروندانش تبدیل شده و همچنان در حال گسترش است؛ چالشی جدی که طی روزهای اخیر، تردد در ورودی اصلی شیراز، از مسیر دروازه قرآن را هم دچار مشکل کرد.

افزایش تعداد جمعیت شیراز و تفاوت چشمگیر آمار جمعیتی این کلانشهر در ساعات روز و شب، رشد قابل توجه جمعیت مهاجرانی که شیراز را ییلاق تابستانه خود می دانند، آغاز دوران پساکرونا و البته نبود زیرساخت های مناسب حمل و نقل عمومی و اندیشیده نشدن راهکارهای مدیریتی ترافیکی طی 2 دهه گذشته و .

از عوامل مهم در بروز و تشدید معضلی به نام ترافیک خودروها در این شهر به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترافیک شیراز در حالی مسیر تبدیل شدن به یک بحران جدی را طی می کند که براساس اقاریر مسئولان این کلانشهر، هنوز مطالعات جامعی در این خصوص وجود ندارد.

اگرچه حدود یک دهه قبل، شهرداری اجرای طرح محدودیت های ترافیکی را در شیراز کلید زد، (طرحی که هنوز بعضی تابلوها و علائم آن در نقاطی از شهر باقیمانده است)، اما فرمانده انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک؛ چالش جدی شیراز

ترافیک؛ چالش جدی شیراز