مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-24سياسي

لزوم اتخاذ راهکار مقابله ای در تصرف اراضی ملی در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان اردبیل باید راهکارهای مقابله ای در بخش تعرض و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به لزوم اتخاذ راهکارهای مقابله ای در بخش تعرض و تصرف به اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل به جد پیگیر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح استان است.

وی با بیان اینکه با هر گونه سهل انگاری و ترک فعل مدیران در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز مطابق با قانون قاطعانه برخورد می شود، گفت: یکی از مهمترین عرصه های فعالیت شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی، صدور اسناد برای اراضی ملی و منابع طبیعی، املاک دولتی و زمین های کشاورزی است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: الحمدالله با تلاش های صورت گرفته برای تمامی اراضی ملی و منابع طبیعی سند صادر شده و در بحث املاک دولتی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است که در این راستا فقط صدور اسناد برای زمین های زراعی و کشاورزی نیازمند اقدامات عاجل و سریع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ راهکار مقابله ای در تصرف اراضی ملی در اردبیل

لزوم اتخاذ راهکار مقابله ای در تصرف اراضی ملی در اردبیل