مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-15بين الملل

آنتونوف: آمریکا خواستار طولانی تر شدن جنگ اوکراین است


سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به بسته کمکی جدید تجهیزات آمریکایی به کی یف گفت، ایالات متحده در حال غرق شدن در یک درگیری با روسیه است و انتظار دارد جنگ اوکراین تا مدت ها طول بکشد.

- سفیر روسیه در آمریکا با اشاره به بسته کمکی جدید تجهیزات آمریکایی به کی یف گفت، ایالات متحده در حال غرق شدن در یک درگیری با روسیه است و انتظار دارد جنگ اوکراین تا مدت ها طول بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در بیانیه ای که توسط کانال تلگرام سفارت روسیه منتشر شد، عنوان کرد: واشنگتن با سماجت و پافشاری عمیقا در یک درگیری با روسیه در حال غرق شدن است و از اوکراین به عنوان یک جنگ نیابتی استفاده می کند.

آمریکا پول و تسلیحات بسیاری به رژیم زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) ارسال می کند و به نظر می رسد دولت آمریکا نمی داند چطور باید از این پروژه ارسال پول رهایی یابد و وجهه خود را حفظ کند.

وی تصریح کرد: ظاهرا کاخ سفید اهمیتی به سقوط تند چنین استراتژی مبنی بر حمایت از اوکراین نمی دهد و در عوض امیدوار است که این جنگ تا مدت ها طول بکشد.

چیزی که نادیده گرفته می شود این است که تجهیزات کشنده آمریکا توسط جنایتکاران کی یف علیه شهروندان و تجهیزات غیرنظامی استفاده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف: آمریکا خواستار طولانی تر شدن جنگ اوکراین است

آنتونوف: آمریکا خواستار طولانی تر شدن جنگ اوکراین است