مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-13سياسي

نجات تالاب انزلی نیاز به عزم ملی دارد/ورود فاضلاب از مشکلات اصلی است


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: برای نجات و احیای تالاب انزلی نیاز به عزم ملی داریم و حل مشکل ورود فاضلاب شهرهای حاشیه ای تالاب مسئله ای است که باید در اولویت رفع مشکلات تالاب قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: برای نجات و احیای تالاب انزلی نیاز به عزم ملی داریم و حل مشکل ورود فاضلاب شهرهای حاشیه ای تالاب مسئله ای است که باید در اولویت رفع مشکلات تالاب قرار گیرد.

حمید جانباز امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بندر انزلی که در گرامیداشت سالروز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال برنامه های فرهنگی متعددی در مناسبت های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان برگزار شد و شامگاه امروز نیز یادواره بزرگ شهرستانی 150 شهید بندر انزلی در غرب کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه های فرهنگی در قالب مراسم نیستند و به صورت کارگاه برگزار می شود، افزود: از جمله برنامه های فرهنگی که در طول سال توسط پایگاه ها برگزار می شود بحث حلقه های صالحین را می توان نام برد که در حال حاضر بیش از 100 حلقه صالحین به صورت مستمر در طول سال در حال برگزاری هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندر انزلی با تاکید بر اینکه بسیاری از فعالیت های بسیج به صورت جهادی و به دور از ارائه آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات تالاب انزلی نیاز به عزم ملی دارد/ورود فاضلاب از مشکلات اصلی است

نجات تالاب انزلی نیاز به عزم ملی دارد/ورود فاضلاب از مشکلات اصلی است