مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:112023-08-02سياسي

جانشین پدافند هوایی ارتش: مردم ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان شهدا نمی گذرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر سرتیپ علیرضا الهامی ظهر امروز در سی و پنجمین یادواره شهدای سایت رادار سوباشی با اشاره به اینکه استکبار می گوید اگر می خواهید بر دنیا تسلط داشته باشید باید مراقب شیعه باشید اظهار کرد: شیعه فرهنگ الهی است و ریشه در تعالیم الهی و فضلیت هایی دارد که دشمن برای مقابله با آن مدام در حال طرح ریزی نقشه است.

وی با بیان اینکه شیعه ریشه در مکتب عاشورا دارد و از این سرچشمه پاک نوشیده که امروز خار چشم دشمنان شده است افزود: امروز دشمن طرح کلان راهبردی برای محدود کردن شیعیان دنیا به خصوص شیعیان ایران برنامه ریزی کرده است.

جانشین پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه شیعه، یزید زمان را درک کرده است همان یزیدی که صدها کودک و پیر و جوان را بر فراز خلیج فارس مورد حمله قرار می دهد و حتی مانع از ارسال دارو به بیماران صعب العلاج می شود عنوان کرد: صدها ویژگی برای شناخت یزید زمان وجود دارد و اینها گوشه کوچکی از جنایات آمریکا و اسراییل به عنوان مصداق دنیای کفر و یزید زمانه است.

وی با بیان اینکه شیعه به پشتوانه رهبر انقلاب اسلامی و به برکت خون پاک شهدا در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده است گفت: ما مکتب عاشورا که درس آزادگی و ظلم ستیزی است را درک کرده ایم و به این خاطر سالهاست در مقابل دشمن ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین پدافند هوایی ارتش: مردم ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان شهدا نمی گذرند

جانشین پدافند هوایی ارتش: مردم ایران تحت هیچ شرایطی از آرمان شهدا نمی گذرند