مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-20سياسي

فرهنگ شهادت جامعه را به مسیر اصلی خود بازگردانده است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ و شهادت جامعه را در گذرگاه های متعدد از انحراف نجات داده و به مسیر اصلی خود بازگردانده است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ و شهادت جامعه را در گذرگاه های متعدد از انحراف نجات داده و به مسیر اصلی خود بازگردانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح یکشنبه در کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل که در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: پاسداشت نام و یاد شهدا امروز جامعه را در مقابل تمام توطئه ها بیمه کرده و در گذرگاه های متعدد جامعه را به مسیر اصلی بازگردانده و از آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل تصریح کرد: دارالارشاد و دارالامان خاستگاه تشیع و سرزمین مردمان عاشق سالار شهیدان و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل است که با داشتن عارفان انسان های وارسته همچون شیخ صفی الدین اردبیلی، مقدس اردبیلی، تاج الشعرا یحیوی و آیت الله مشکینی بر تارک این کشور می درخشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اردبیل از کربلا تا چالدران، از چالدران تا دفاع مقدس و از دفاع مقدس تا آذرماه 1400 توانسته دین خود را به این نظام ادا کند و مقام معظم رهبری نیز در بیان های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت جامعه را به مسیر اصلی خود بازگردانده است

فرهنگ شهادت جامعه را به مسیر اصلی خود بازگردانده است