مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-22ورزشي

شورای عالی ورزش هرمزگان جدی گرفته شود


رییس هیات فوتبال استان هرمزگان از عدم برگزاری جلسات شورای عالی ورزش به مدت 2 سال در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس قاسم رنجبریان امروز در جمع خبرنگاران گفت: از 2 سال پیش تا کنون هیچ جلسه ای تحت عنوان شورای عالی ورزش تشکیل نشده است و دبیر این شورا باید پیگیر برگزاری آن باشد.

رنجبریان همچنین با ابراز تاسف از اینکه در مدت مسئولیتش در فوتبال، هیچ نهاد، سازمان و شرکتی به این هیات کمک نکرده است، اضافه کرد: بیشترین درآمد ما از طریق باشگاههای فوتبال است اما با وجود ضعف اساسی در مدیریت باشگاهها هم اکنون بیش از 10 میلیارد ریال از باشگاههای سطح استان طلب داریم که بدهی خود را پرداخت نمی کنند.

وی حضور 2 تیم قدر استان در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور را نشان از توانمندی جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با وجود اینکه هم اکنون 40 تیم کشوری در فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان  و 8 تیم در لیگ برتر فوتبالی فعالیت دارند، هر چقدر هم تلاش کنند و رشد داشته باشند دیده نمی شوند چون یک تیم فوتبال در لیگ برتر کشور نداریم.

رییس هیات فوتبال استان در ادامه از حضور 4 بازیکن هرمزگانی در تیم ملی فوتسال کشور خبر داد و گفت: بر اساس جلساتی که با فدراسیون داشتیم هم اکنون تعداد 40 داور به سطح کشور معرفی کردیم تا دیدارها را قضاوت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی ورزش هرمزگان جدی گرفته شود

شورای عالی ورزش هرمزگان جدی گرفته شود