مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-22سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: دستگاه های اجرایی در خدمت زائران اربعین باشند


وظیفه تمام دستگاه های اجرایی استان برای سفر اربعین تسهیل گری است و در همین راستا باید برنامه ریزی لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در ستاد اربعین استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی اربعین از 2 بُعد سیاسی و اعتقادی دارای اهمیت است از همین رو باید هرچه در توان داریم به کار گرفته تا این برنامه عظیم را به بهترین شکل اجرا کنیم.

وی ادامه داد: دشمن همه ظرفیت خود را برای کم رنگ کردن اربعین بسیج کرده است، کما اینکه در محرم هم همین کار را انجام داد اما مردم ما به شکر خدا نسبت به سال های گذشته محرم پرشورتری را برپا کردند.

استاندار چهار محال و بختیاری بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع و گسترده به زائران اربعین در مورد نحوه عزیمت به کربلا تاکید کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا زائران به صورت کاروانی به کربلا اعزام شوند و در این راستا از ظرفیت طلاب نیز استفاده شود.

حیدری یادآور شد: کمیته حمل و نقل نقش بسیار مهمی در خدمات رسانی به زائران اربعین برعهده دارد از همین رو می طلبد هرچه در توان دارد به میدان آورد تا کاروان ها با مشکلات کم تر و رضایتمندی بیشتر اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: دستگاه های اجرایی در خدمت زائران اربعین باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری: دستگاه های اجرایی در خدمت زائران اربعین باشند